Natalia Gacka. Trening i dieta od Mistrzyni Świata w Fitnessie Sylwetkowym

Natalia Gacka jest cenioną trenerką personalną oraz dietetykiem. Wydała książkę o zdrowym odżywianiu i poradach dietetycznych 'Zostań fit. Nowa Ty w 180 dni.' Zobacz jej treningi oraz przespis na doskonałą figurę.

Natalia Gacka jest Mistrzynią Świata Fitness Sylwetkowego oraz Wielokrotną Mistrzynią Polski w Fitness Sylwetkowym. Jest również dietetykiem, trenerem osobistym i fotomodelką. Ta bydgoska piękność inspiruje tysiące kobiet do zmiany trybu życia na zdrowszy. Przeprowadź razem z Natalią Gacką rozgrzewkę oraz wyćwicz z nią piękny bruzch, uda i pośladki.

Dieta Natalii Gacki w książce "Zostań fit. Nowa Ty w 180 dni"

Zapewne nieraz słyszałaś, że odpowiedni sposób odżywiania jest kluczowym elementem w procesie prowadzącym do uzyskania wymarzonej sylwetki. To nie brednie. Poza uwarunkowaniami genetycznymi, zaburzeniami zdrowotnymi, typem budowy oraz stresującym trybem życia, to w dużej mierze diecie zawdzięczamy wygląd.

Jak zacząć zdrowe odżywianie?

Od eliminacji fast foodów, słodyczy i słodkich napojów, czyli żywności przetworzonej, oraz od wprowadzenia kilku podstawowych reguł.

Spożywaj 4–5 posiłków dziennie o tych samych porach, zaczynając od lekkiego i pożywnego śniadania, kończąc na zdrowej kolacji.

Pamiętaj, aby dania, które przygotujesz, nie tylko ładnie wyglądały, lecz były również pełnowartościowe, czyli zawierały białko zwierzęce, węglowodany złożone i tłuszcze roślinne.

Nie bój się jeść po 18.00.

Zadbaj o codzienną odpowiednią dawkę witamin i składników mineralnych, które w dużych ilościach znajdują się w warzywach.

Inspiruj się osobami, które zdrowo gotują. Poszukuj nowych przepisów, aby dieta była urozmaicona i nie wydawała się nudna.

Choć te wskazówki wydają się banalne, na co dzień łatwo o nich zapominamy. Mimo to nie odpuszczaj. Pamiętaj, że każda porażka jest elementem sukcesu, przegrasz tylko wtedy, kiedy całkowicie się poddasz. Szczególnie w wypadku diety — to umysł, a nie ciało, stawia pierwszegranice. Dlatego staraj się myśleć pozytywnie, bądź zdyscyplinowana, konsekwentna w postanowieniach, nie daj się zwieść na manowce.

Natalia Gacka wymiary: 92-61-91

Natalia Gacka wiek: 25 lat

Polub profil Natalii na Faceboooku

Obserwuj Natalię na Instagramie

Trening A1 jest pierwszą serią treningów z książki Natalii "Zostań fit. Nowa Ty w 180 dni". Jest to doskonały początek na zmiany! Trening siłowy połączony z aerobowym, z 20 sekundowymi przerwami.

Natalia Gacka trening

 

Przed każdym treninigiem należy rozgrzać mięśnie, by przygotować je do wysiłku. Natalia proponuję rozgrzewkę składającą się z dwóch części: spokojniejszej i bardziej energicznej.

Wskazane jest rozgrzanie stawów za pomocą delikatnych krążeń i wymachów oraz dynamiczne podskoki, lekkie przysiady, trucht w miejscu itp. powtórzone w 2–3 obiegach.

Natalia Gacka rozgrzewka

 

Chcesz mieć brzuch jak Natalia? Trening jest zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych. Wykonaj ćwiczenia jedno po drugim bez przerwy. W jednym obiegu znajdziesz 7 ćwiczeń, które doskonale wyrzeźbią Twój brzuch!

Natalia Gacka brzuch

 

Trening na ramiona Natalii ćwiczy barki, triceps oraz biceps. 3 różne obiegi składające sie z 3 różnych cwiczeń. Każde ćwiczenie robimy po 15 ruchów, a jeżeli jest za lekko i czujesz, że możesz więcej, zrób 20 powtórzeń.

Natalia Gacka ramiona

 

Trening na uda i pośladki według Natalii. Wykonujemy ćwiczenia jedno po drugim z przerwą. Każde ćwiczenie trwa 30 sekund.

Natalia Gacka uda

Więcej o:
Komentarze (1)
Natalia Gacka. Trening i dieta od Mistrzyni Świata w Fitnessie Sylwetkowym
Zaloguj się
  • Anita W

    0

    Trenuję z książką Natalii już jakiś czas i już widzę rezultaty - mniej w talii, napięta skóra na udach i posladkach i lepsze samopoczucie. Uwielbiam jej treningi, są dobrze rozplanowane, a do tego przepisy na zdrowe, proste i szybkie w przygotowaniu posiłki :)

Aby ocenić zaloguj się lub zarejestrujX